Nöjd resenär hemkommen från Mallorca

Jag genomförde en resa till Mallorca i slutet av september genom Go Slow och vill på förekommen anledning skriva några rader och tacka för en underbar upplevelse.

Jag var inkvarterad som B & B i Port de Soller hos Bosse & Dalveen och blev mycket väl omhändertagen hemma hos dom i deras hus. Bosse & Dalveen var oerhört trevliga och gästvänliga och jag trivdes oerhört bra med att bo hemma hos dom.

Jag hade två utflykter/aktiviteter inbokade, vinfestival som tyvärr regnade bort delvis och sedan vandring i bergen med guide, som var mycket intressant och spännande.

Utöver det gjorde jag en heldag i hyrbil med GPS och Go Slow Intressepunkter, där jag bl a hann med ytterligare två besök på olika vingårdar som var en givande & spännande upplevelse.

Jag kommer definitivt att genomföra någon annan resa genom Go Slow i framtiden och även återvända till Mallorca för att se lite mera av ön och återuppleva det som jag gjorde på denna resa. Jag har även rekomenderat min vänkrets, att om de vill uppleva en annorlunda resa som inte behöver betyda att ligga vid hotellpoolen hela dagarna, ska de titta på vad Go Slow har att erbjuda.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar